Arkadaşlar merhaba kızım 8,5 aylık ilk defa hasta oldu. Nasıl oldu hiç anlamadım kalın giydirmeye vs alışık bir bebek değil üşütmeyle olduğunu düşünmüyorum. Geniz akıntısı var atamıyor bu da öksürtüyor ara ara. Doktorumuz 2 damla bir tane de şurup verdi. Damlalar alerji içinmiş meğer pek anlam veremedim. Bugün 3. Gün olucak hiçbir ilerleme yok. O öksürdükçe ben fenalık geçiriyorum çok üzülüyorum. Doğal yollarla vs ne yapılabilir. Nasıl atıcak küçücük bebek bu akıntıyı