Eylulbebek1 nasıl mutlu oluyorsa öyle yapın yani bizimkisi havaya atılmaktan zıplatılmaktan camdan bakmaktan dışarıda dolaşmaktan hoşlanıyordu tam 20 gün öyle yaptık başka hiç bişey işe yaramıyor çünkü eğer aileniz yakınsa onlara giderek biraz rahatlayabilirsiniz bizimkisi hiç uyumazdı gün içerisinde maksimum 1 saat uyurdu gece de yarım saatte bir uyanırdı çok zordu ama geçt şükür sizde geçiceğini bilin yalnız değilsiniz herkes aynı yolllardan geçiyor hiç üzülmeyin