Bezini acın biraz bekleyin uyurken yapar büyüdükçe terbiye ediyor kendini gun içinde normal yapıyorsa sıkıntısı yok demektir boşuna evhamlanmayin bebekler genelde çise uyanıklarımda gece ağlıyor meme istiyor emerken cıs yapıyor geri uyuyor ne güzel demekki derin uyuyor çise uyanmıyor svinmelisiniz