Oglumunannesiyim Oglum 2 aylık olmaya 1 hafta var göğüslerim sabaha kadar sertleşiyor gündüz yumuşak oluyo eme eme aciyo göğüslerim artık göğüsüm yumuşak olunca süt yok mu ki diyorum. Ama sıkınca süt geliyor anlamadım normal mj acisindan emzirmek istemiyorum bazen😔😔
Merveensarelisa Oglumunannesiyim normal benmde öyle hatta gece çok agriyo bazen kalkıp sağiyorum ama gündüz yumuşak bebek emerken zaten süt olduğunu fark ediyorum rezene çayı humana çayı bol su tahin helvası süt yapıcı şeyler hep içiyorum yiyorum
Sssbbbb Oglumunannesiyim normal normal süt damarları genişledi artık 😊 sütüm yok demeyin emzirin. Eğer çişli bez sayısı azalırsa o zaman bir doktora danışın
Yeniaanne Sütünüz var emzirin bol bol yumuşaması yok anlamına gelmez acımaması içinde koyu halkanın hepsini alsın bebiş sadece ucu verirseniz çatlak olur acır