Merhaba philips lumea aldım dün denedim ama anlamadığım bazı şeyler var kullanmadan önce jiletledim sonra uyguladım tekrar o bacağa ne kadar süre sonra uygulama yapmam gerek eğer o süre zarfında yeniden azda olsa çıkmışsa jiletlemem gerekir mi kaç haftada kaç seans yapmalıyım lütfen bilgisi olan yazabilir mi?