prensler_-_ Kızlar bebegimi oturup kaldırırken yada gazını çıkartmış gbi yapinca sağ kalça kemiğinden çıt diye ses geliyor diğer tarafta yok bu durumu yaşıyan varmı sebebi nedir lütfen bilgisi olan varmi ?
IceLady prensler_-_ çıt sesi eklemlerinden geliyor. Çıkık oldugunu sanmıyorum. Doktora sormustum az bilgi sahibi oldum Ama yinede ortopediye goturmenız lazım rontgen cekilsin. Aynı sorun bende vardı kıkırdak ezilmesi cıktı. Yinede bilemiyorum gostersenız daha iyi olur
prensler_-_ Yamac18 1-2 aylıkken cektirmistik canım ama hareketlerinde bir gariplik sezmedim yani örümceğe filan da biniyor ama yuruyo normal çıkık olsa duramaz filan diyorlar ama bu aralar çok huysuz gecen gece düştü ellerinin üstüne yataktan 8 aylık bebeğim ondan mı acaba ya 😔😔😔😔
prensler_-_ IceLady Peki bir sorun yaratirmiymis canım kikordak ezilmesi ? İnşallah çıkık değildir ya 😔 cnki 6 ayı geçti