Kızlar merhaba ikizlerim var 3 aylık. Oğlum memeden emiyor, kızıma sagarak biberonla veriyorum. Kızım baslarda memeden etmiyordu sonra memedrn soğudu az emmeye başlamıştı zayıfladı, ben de sağıp vermeye başladım. Simdi arada emiyor ama tam bosaltamiyor. Tekrar tamamen memeye nasıl alışır? Alistirabilen varsa yazabilir mi?