4.ay atağından aklımı kaybetmeden çıktık artık daha rahatım diyodum bikaç gündür yine uyku sorunu yaşıyoruz gece 1de uyanıp oyun istiyo saatlerce uyutmaya çalışıyorum ama nafile acı acı ağlamalar yok neden böyle oldu anlamıyorum 5.ayda da mı ataklar oluyo sizde durumlar nasıl