denizzzz95 ben 8 aylıkken vermiştim uyku eğitimi, emerek ya da sallayarak uyuyordu. Yatır kaldır piş pat şeklinde uyguladım. Akşam uykusunda başladım ilk, önce uyku arkadaşı buldum bir tane sadece uyurken verdim eline. Herkese iyi geceler deyip yatağa götürdüm saçlarını okşadım, ağladığında kaldırdım sakinleşince yatırdım sakinleşmediyse de bir süre sonra yatırdım. Çok ağladı ama yanında olduğumu hissettirdim ona sakinleşmesi için konuştum temas ettim hep en sonunda pes etti ama 45 dk falan sürdü. Gece uyandığında da aynı şekilde uyutmaya çalıştım derin uykudayken emzirdim sadece,eğer gündüz falan emerken uyursa uyandırdım 😀 normalde 3-4 güne düzene giriyor diyorlar ama bizimki 10 gün sonra falan ancak alıştı. Hatta olmayacak sanırım diye pes edecektim iyi ki etmemişim. Gündüz uykuları da aynı şekilde 25-30 dk falan uğraştırırdı ama hiç pes etmeyin. Ha bir de uyku müziği buldum bir tane o sakinleştiriyor onu bir de iki uyku arası minimum 3 saat olacak. Artık uyku arkadaşını eline verip müziğini açında 5-6 dk da uyuyor 🧿 aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz olursa yazarım yine 🥰