Merhaba kizlar ,
Nasılsınız ?
Oğlum 9 buçuk aylık , 1 aydır bardak kullanıyoruz.
Çorbasını içmediği zaman bardakla iciriyorum , suyunu genelde bardakla veriyorum ama ara ara genzine kaçıyor.
Pipetli bardak denedim ama çekmeyi bilmiyor ondan . Ne zaman öğrenir acaba ? Sizin bebisler ne zaman öğrendi.