Selam kızlar, bebeğim grip oldu burnu akıyor çok öksürüyor. Doktora götürdüm bol bol emzir dedi yapıyorum, soğan kesip koydum başına karanfilli, döşüme havlu ısıtıp koydum. Döşüme ve sırtına zeytinyağı sürdüm. Ayaklarına sarımsaklı yağ sürdüm, ama baiak öksürüğü geçirebileceğim birşey ömerebilecek var mı? 🌺