Arkadaşlar merhaba emziren annelere özellikle sormak istiyorum bebeğim yarın 7 aylık oluyor hep anne sütü emdi 5 buçuk aydan beride 1 tatlı kaşığı filan arttırarak ek gıda tadım süreci geçirdik bugüne kadar meyveler yoğurt vs çok kapsamlı değil. Hala emziriyorum siz ek gıda da bebeğinizin kilosunu koruması ve sağlıklı olması adına emzirirken neler verdiniz neler denediniz o arı mamalar vs verdiniz mi emzirmenize rağmen yoksa sadece kendiniz meyve yoğurt çorba tarzı mı verdiniz nasıl bir yol izlediniz porsiyon öğün çeşitlilik bilgilendirirmisiniz kimileri kendi gediği yemeklerin suyundan veriyor ama neler yaptınız bebeğiniz için