Merhaba oğlum 3.5 aylık yapılan alerji testleri sonucu yumurtaya alerjisi olduğu ortaya çıktı. Süt ürünlerine çıkmadı sadece yumurta. 1 hafta sonra kontrol var doktorum süt ürünleri de muayeneye kadar bırak dedi. Yumurta ve süt ile ilgili bir şey 1 haftadır yemiyorum. Bazı kremler verilmişti o kremler yanak kızarıklıklarını geçirdi,ben bilmeden yerken bile yanakları öyle olmadı. 1 haftadır yemiyorum ama ona rağmen yine çıkmaya başladı bu neden olabilir? Yani yerken geçmişti, şimdi yemiyorum başladı 🤷♀️ ceviz tahin vs de yemiyorum. Paketli hiçbir şey yemiyorum.