DamlaDorukhan Tosbik3056 Bende yazz kullanıyorum ama içim asla rahat değil😔 Panikten gidicem bigün, hep düzensiz oluyorum.
Esrarenas21 Bebekveben Tosbik3056 emziriyormusunuz ben emziriyorum iki aylık bebeğim kullanabilir miyim
DuhasMom Gamzeey ay ben de ayniyim oglum 8 aylik 4. Ayimda adet oldum duzensiz ilerliyor bu ay daha olmadim 1 hafta oldu suphem de yok korunuyoruz ama insanin ici icini yiyo 😭
tkolcak Gamzeey Regl takvimi diye program var. Ben onu kullanıyorum. Benimde bu ay 1 hafta gecikti ödüm koptu hamileyim diye.. Erken gebelik testi aldım Neyseki negatif ve adet oldum çok şükür.. Allah olmayanlara nasip etsin 😃