12 günlük bebeğim var . Düne kadar emip uyuyordu . Şimdi 30-40 dakika emiyor . 5 dakika sonra tekrar emmek istiyor oraya buraya saldırıyor ağlıyor . Uyuyamıyor . Tekrar meme verdiğimde yine emiyor . Bebeğim doymuyor mu acaba? Sütüm yetmiyor olabilir mi ?