Merhaba hanimlar kizim 1 yas 1 aylik el sallamiyor gel gel yapmiyor ama istedgi biseyi parmakla gosteriyor yada disari cikmak istiyorsa kapiya dogru gidiyor mesla cizgi film izlerken onune gectimizde bizi kenara cekilmemiz izin durtuyor oyuncaklaryla oynamiyor mesela suan halkalarla kuplerle oynamasi gerekirken sadcd agzina sokmayi tercih ediyor dis cikariyor suan o yuzden diye dusunuyorm mesela ismiyle seslendigimfe bakiyor ama bakip donuyorsa 4 5 kez de seslensem tekrar bana bakmiyor internetn biraz arastirdim otizim belirti olabilir diyor lutfen bu durumlari yasayan varsa beni bilgilendirsin ne yapicagimi nasil davranacagimi sasirdim sizlere danismak istedim bu arada bi pedegog arastiriyorum danismak icin izmirde bilginin iyi bir pedegog varsa onerebilirmisiniz tesekurler