Sahraligunler Kızıma yaptığım çorbalari bir kase yedirip gerisini döküyorum israftan başKa bişey değil ertesi güne kalırsa bozulur diyorum mesela bugün kemik suyuna brokoli ve havuç çorbası yaptım bunu nasıl muhafasa edebilirim
bombacimulayim Sahraligunler ben kavanoza koyup dolaba koyuyorum . Ertesi gün de yiyor . Niye bozulsun ki
Deletedmom27337 Sahraligunler 2 günlük yapıyorum ben ne yaparsam. Kalan yemeği kavanoza koyuyorum ertesi gün ılıtıp yediriyorum. Küçük sos tavalarından aldım 2 tane onda yaptığım yemekler 2 günlük oluyor kızıma ölçülü gibi 😂
eymenzeynep Sahraligunler ben dolaba koyup ertesi günde veriyorum. Ek gıdaya başladığından beri hep öyle yaptım
Sahraligunler Hepinize çok teşekkür ederim bnde kavanoza koyayım o halde ama küçük mama kavanozum yok herhangi birşeyin cam kavanozuda olur sanırım
Deletedmom5284 Bir günlük yapıyorum maksimum 2 gün yediriyorum bende, evde hiçbişeyi dökmem bayat ekmek varsa çorbaya doğrar parka götürüp köpeklerin önüne döküyorum fazla yemekleri, pirinç tarzı şeyleride kuşlara döküyorum