PrensinAnnesi2021 Bebeği bu şekilde emekleyen var mi ? Kalça çıkıkligi baktirmistik sorun yoktu çok şükür ama bu şekilde emekliyor anlayamadim
Deletedmom0099 PrensinAnnesi2021 böyle emekleyen çocuklar peşine yürürmüş instagramda bi fenomende paylaşmıştı böyle emekliyo diye herkes yürüyecek yazmıs 15-20 gün sonra yürüdü gerçekten 🙈
1balAnnesi PrensinAnnesi2021 bı tanidigimin bebeği öyle emekliyordu ama sorun yoktu öyle kalça cikikligi falan.
Gmzthb PrensinAnnesi2021 Benim oğlum da öyleydi kuzum hiç bir sıkıntımız da yoktu bir süre öyle gitti sonra emekledi simdi yavas yavas saga sola tutunarak geziyor evin içinde 😌
PrensinAnnesi2021 Deletedmom0099 koltukta ayağa falan kalkıyor ama emeklemeye gelince yengeç gibi 😅 içim rahatladı sağolun
PrensinAnnesi2021 1balAnnesi ben ondan şüphelendim Allah korusun ama 2 kere baktırdık . Sanırım tarzı bu şekilde ☺️
Mertf Benm oğlumda oyle emekliyodu hatta bende dedim neden boyle emeklio die ama bi skıntı olmadı ayaga kalkmaya çalışıodu çnkü
Aselduru88 PrensinAnnesi2021 Benim kizim ayağını suriye suriye emekledi birini dizinin üstüne basarak diğerini normal kirarak şuan yürüyor bi sıkıntısı yok bende merak etmiştim ama her bebeğin tarzı farklı işte
PrensinAnnesi2021 Aselduru88 çok şükür ki saglikla yürümüş benim oğlum da yürür umarım. Hiç böyle emekleme gormemistim değiştirmek için onu zorlamayayim o zaman. İcin rahatladi 🥰
Aselduru88 PrensinAnnesi2021 valla bende ilk kızımda görmüştüm çevremdekiler de diyor du aa nasıl emekliyor diye 1 aya yürüdü zaten şuan 15 aylık koşuyor 🤣
irva PrensinAnnesi2021 Ayağa kalkmaya çalışmak istiyor oğlumda öyle yapardı çok kısa süre sonra ayaklandı 😀
PrensinAnnesi2021 irva valla düz duvara tirmancak gibi hissediyorum hayırlısıyla yürüdüğünü goreyim 😅