Kolumuzda iz oluşmadı pazartesi 3 aylık kontrolü var söylesem tekrar mı yapılcak tuttugunu nasıl anlıcaz veya ne zaman kabuk baglıyom yara oluyor o kol izli aşı cunku illa yara olması lazım kızarması lazım bizde hiç belirti yok bide asıyı vururken gecen ay dışarı fırladı ası bende neden öyle dedim deriye iyice sokmuyoruz ondan dedi 2cocugum ilk kez böyle bişey duydum sizce hemsire yapamadı mı