Yildiz_07 Bebeğim 18 günlük bugün ilk defa ağız dolusu kustu çok fazla da emmedi 10 dakika dolmak üzereydi bir anda emerken kustu doktora gitsem mi normal mi, beni korkutan dolu dolu kusması
Berrinsoyagazi14 Yildiz_07 reflü olabilir biraz takip edin derim , 45 derece açı ile emdikten sonra tutun , o şekilde yatarın .
huzunkovankusu Yildiz_07 Korkma canım şu an kusması normal ama yine de takipte kalmakta fayda var. Henüz mide kapakçığı olgunlaşmadığı için kusma oluyor bebeklerde. Reflü yatağı tavsiye ederim ya da yatağın baş kısmını biraz yükseltebilirsin alttan. Emzirirken kafayı biraz yukarıda tutmaya çalış. Bi süre oluyor ama bazı bebeklerde geçmeyebiliyor. O da 1 yaşında toparlıyor en geç.
SareMerve Yildiz_07 canım bir kere daha olursa hiç bekleme götür yeğenim 40 günlükken fışkırarak kustu yattıgı yerden mide çıkışında darlık varmış ameliyat oldu eğer geç farkedersen ciğerine mama kaçabilir götür baktır zarar gelmez için rahat etsin bu rahatsızlık 40 çıkana kadar prtaya çıkıyor dedi doktor
Yildiz_07 Berrinsoyagazi14 ay evet bende ondan şüphelendim çünkü tazyikli kustu umarım reflü değildir ya 😔 ben yinede reflü için neler yapılmalı onları yapayım en azından daha fazla ilerlemesin belki başındayızdır hiç kusmazdi ilk defa ve bu şekilde kusması beni korkuttu oturup ağladım tek başımayım evde tecrübesiz olunca bir de insan daha da korkuyor
Yildiz_07 huzunkovankusu doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor emzirirken emzirme yastığı kullanıyorum kafası yukarda olsun diye ama tek sorunumuz ağızdan gaz çıkartamıyorum emiyor omzuma alıyorum ama çıkmıyor geceleri de uyuyarak emiyor geceleri hiç gaz çıkartamıyorum
huzunkovankusu Yildiz_07 ondan da oluyor olabilir, gazını çıkartıyor olabilir o esnada basınçla birlikte de kusuyor olabilir. gaz İçin de damla kullanıyor musunuz belki o da iyi gelir
Yildiz_07 SareMerve 1 kere oldu sabah daha önce hiç olmamıştı gün içinde tekrarlamadı suan az az besliyorum gazını almaya çalışıyorum besledikten sonra daha henüz ağzından gaz çıkartamıyorum ya ben beceremedim muhtemelen ama tekrar ufak da bir kusması olursa ya acile ya da pazartesi direk çocuk doktoruna götürcem
Yildiz_07 huzunkovankusu damla falan hiç kullanmadık ya damla alıp kullancam ya da sağlık ocağına bir danışayım olmadı çocuk doktoruna götürcem eğer reflü ya da başka bir şey varsa ilerlemesin ama bir daha kusmadı çok şükür sabah 1 kere oldu şuan az az besliyorum İnsalah tekrarlamaz kusması
huzunkovankusu Yildiz_07 Aynen az az sık sık besleyin. Midesini sıkacak şeyler giydirmeyin mümkünse bol olsun. Ama bi çocuk doktorunu da ihmal etmeyin 😌 Geçecektir çok geçmiş olsun miniğe.
SareMerve Yildiz_07 bencede tekrarlarsa götürün gazınıda sırtını aşağıdan yukarı hafif sıvazlayıp sonra pıt pıt üst üste vurun hemen çıkar bizde çok çektik bebeğim 2 ay çekti gaz sancısı
Yildiz_07 SareMerve ilk başlarda gazını çıkartamıyordum su son 3 4 gündür alıştım biraz biraz çıkartabiliyorum artık doktora da gittik sürekli olmadığı için kusması gayet normal dedi çok şükür sıkıntı yokmuş 🤗💕
Yildiz_07 huzunkovankusu Cok fazla emdiği için kusması normalmiş gittik doktora devamlı bir kusma olmadığı için normal dedi 23 günlük olduk sadece 2 kere kustu oda 4 5 gün arayla oldu çok şükür bir sıkıntı yokmuş 🤗💕 çok teşekkür ederiz bilginiz için 😊