Kızım beş buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik genellikle ona sadece oglenleri cay bardagın yarısından biraz daha az tadımlar karışık sebleri veriyordum şimdi 2 gün kaldı 7 aylık olmasına sabah kahvaltısı da vermem gerekiyor mu bir bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi