zeyzy21 Bebek yağını dermatoloji doktorları kesinlikle onaylamıyor. Çünkü derideki gözenekleri kapatıp hava almasını engelliyor ve ya çok kuruluk ya da egzama yapıyor. Benim oğlumda atopik cilt yani cildi çok kuru. Biodermanın nemlendiricisini ve mustelanın şampuanını kullanıyorum. Mustelanın nemlendiricisi ıslaklık bırakıyor cilt çok emmiyor ama bioderma harika 🥰