Kızlar selam,
Kızım 1,5 aydır geceleri coşuyor. Uykuya girdikten 1-2 saat sonra çığlık cığlığa uyanıyor. 9 aylığız. Gece terörünü araştırıyorum ama her sitede farklı bir şey yazıyor. Cıglık atıp inliyor odasına gidiyorum yatagına oturmus halde oluyor. Agzına emziğini takıp rahatlamaya uykuya geri dönmeye calısıyor ama 1 saati buluyor geri uykuya dönmesi. Hep alıp kıcagımda sakinleştiriğ geri yataga bırakıyordum yine aglıyordu ve bu süreç gun geçtıkçe uzadı. Dün de böyle oldu. Sonra cıktım odasından aglaya aglaya oturdum kapısına kızımda içerde cıglık atıyordu. Beni görmedi 2-3 dk sonra kendiliğinden uyudu. Ama calpolde vermiştim acaba dişimi agrıyor diye. (1,5 aydır gelmeyen bi diş var yarık felan yok henüz) daha once diş cıkardık ama böyle aglamadı bu farklı resmen sayıklıyor. İnt sitelerinde gece terörür 15 ay dan sonra diyor bazı siteler 18 ay diyor. Merak ettiğim bu konuda doktorıyla görüşmüş olan arkadaşlar var mı? Gece terörü böyle bir şey mi? Genelde sakin bi evimiz var kızım gün içinde hep mutludur cok şükür. Düzenli bi hayatı var. Yani bu neden olur? Gerçekten konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlar siZce bu gece terörümü başka bir şey mi? Ve ne yapmalıyım?