Ek gıdaya yeni başladım aklıma takılan bi soru var örneğin meyve püresi çorba vs yaparken tek porsiyonluk mu yapıyosunuz fazla kalan elbette oluyodur onu muhafaza ediyo musunuz yoksa çöp mü oluyo 2.kez ısıtılmasıda sanırım uygun değil kafamda deli sorular