Mom5441 merhaba💜
Hep 50 kilolarda olan birisi olarak hamileliğimde tam 30 kilo aldım, ve 80 kilo olarak doguma girdim🤭 40 günün sonunda şans eseri tartıldım 68 kiloydum, emzirdiğim için asla diyet yapmadım sadece süt olur ye lafına kulağımı kapadım sağlıklı beslendim. Şuan bebeğim 10 aylık ve ben yine 51 kiloyum 🤭🤭💜 biraz ırsi olduğuna inanıyorum çünkü ailemde herkes zayıf.. Yeter ki sağlıklı olalım da kilo gidiyor bi şekilde diye düsünüyorum