Aesma Oğlum çok hareketli bir bebek emekliyor ama hala desteksiz uzun süre oturamıyor..hemen atıyor kendini yana yada arkaya, sevmiyor oturmayı sanki 🥺
KuzeyiinAnnesii Aesma dengesini kaybedip düşüyor yada devriliyor mu ? Yoksa kendini bilerek mi atıyor ? Bilerek atıyorsa emeklemek dolaşmak onun için cazip olduğu için oturmak istemiyor olabilir Diğer türlü ise durum değişebilir bu durumda (mama sandalyesi uzun süreli oturmalarda yada oturma süngeri yardımcı olacakdır )
leylaa Aesma 9 ay desteksız oturma için üst sınır bildiğim kadarıyla, erken doğum gibi bir durum olmadıysa.Bılerek kendını atmıyorsa kendi devrılıyorsa 1 ay daha gözlemleyıp uzmanına götürmeyı dusunebılırsınız.
Aesma KuzeyiinAnnesii devrildiği zamanda oluyor bazende bilerek atıyor uzun süre oturamıyor yerde ama mama sandalyesinde oturuyor :/