Kizlar ben sezeryan dogum yaptım bebegim 5 aylik olacak 2 gun sonra gecen ay 22 sinde adet olmuştum. Her ay öne kayar bu ay olmadı bugün olmam gerekti sizde de aşırı bel ağrısı oldumu hamile kalma ihtimalim varmidir çevremde iki arkdasim oyle dedj çok korktum benim gibi olan varmi