Annecik03 Kizlar kizim 4 aylik oldu ,bu gece saat basi mizmizladi emzigini verince grri uyudu hep saat basi yapti bunu. Neden acaba basina gelen var mi?
Ebruguslu Annecik03 normalde de mi oyle yoksa sadece bu gece mi? Benim.bebegim bazi geceler.cok gazli oldigu icin kivraniyo. Gaz problemi mi acaba sizde de?
green Benim oğlum gündüzleri 30dakika uyumaya başladı hatta uyumuyor ağlıyor dışarı çıkarıyorum öyle sakinleşiyor4ay 2günlük
Annecik03 Gunduzleri az uyumamari normal o biraz daha buyudukce duzelecek. Ama geceleri kesintisiz uyurdu bugece saat basi uyandi yarim yamamak uyandi hemen geri uyudu onada sadece mizmizladi