Miniminimini Doktor 6 ay bekle dedi simdi yine bekle diyor ne yapicam bilemedim saçlarım çok kötü beyaz 2 senedir boyatmiyorum kötü hissettiriyor aynaya bakinca
Minnakanne23 Miniminimini oglum 1 bucuk yaşında defalarca bıyadım bişey olmadı olmazda kuaförde öalışan biriyim hergün kaç kişi boyatıyoo
Moonlightttt Miniminimini doktorum hamileyken bile boyqtabilirsin 6 ay dolunca demişti. Allah Allah doktor çok pimpirikli bence ben de boyadım 4aylikken . Palette organik mi bitkisel mi öyle ismi vardı ondan boyayın bence
sarilokumumm Miniminimini bize doktorumuz süte geçer ya da geçmez diye kesin bir bilgi yok dedi boyatacaksan 6.aydan sonra boyat aldığı süt miktarı azalıyor ek gıdaya geçince dedi en azından ben öyle yapmıştım dedi
Miniminimini Minnakanne23 6 ayı bekle dedi şimdi de 3 ay daha dedi bekle6 ayı bekle dedi şimdi de 3 ay daha dedi bekle
Moonlightttt Miniminimini Doktor Banu çiftçi varya neredeyse her hamilenin programını indirdiği kadın o ilk 3 ay geçtikten sonra hamilelikte bile boyatin diyor. Doktor aşırı hassasiyet gösteriyormus belki doğrusu o dur ama ben boyadim