kaansmom Oğlum 23 aylık dudağının üst kısmı balon balon oluyor sonrada kabuk atıyor mustelanın stick rollunu kullanıyorum ama başka ne iyi gelir
Moonlightttt Emme ihtimali olduğu için aklıma lansinoh göğüs kremi geldi yenidoğan a da meme yıkamadan veriliyordu, ve çatlak geçiriyor ya
Moonlightttt kaansmom emdiği için demedim canım yenidoğan bebek için dahi zararlı değil ve iyileştirme özelliği olduğu için dedim.