2guzelinannesi Günaydın kızlar , kizim ilk dislerini 9. Ayda cikardi 1 yasinda 4 ay olucK daha dis cikarmadi. Normalmi?
Wanderlust 2guzelinannesi ay kismi tam net degil ama sanirim 15.aya kadar hic dis cikarmamasi dahi normal kabul ediliyor. Arkadasimin cocugu yasini gectikteb sonra ilk disini cikarmisti 😊
Omertugra20 2guzelinannesi bizimkide canım 9.ay ilk dişini çıkardı 11.aya doğru ikinci dişini çıkardı . 22 sinde 14 aylık olcak toplam 4 dişi var 5:nci yolda ama ne zaman kimbilir 😅
2guzelinannesi Mommyishome mi Wanderlust birfincantuzruhu Omertugra20 Pinar_kb Pinar_kb Ozgdfn hepinizeee tesekkur ediyorum mutlu ettoniz cevap vererek sorun yoksa tamamdir 😂