Merhaba kızlar 8 aylık oğlumun demir değerleri çok düşük çıktı. 2 tane kliniğe götürdüm biri ferrum damlayı 15 damla olarak kullan dedi. Diğer doktorda lipofix adında bir damla yazdı sabah akşam 10 ar damla kullanmamı istedi. Ferrumu iki aydır kullanıyorum değerleri 5 den 8 e yükseldi sadece, olması gereken değeri ise 20 nin üzeriymiş. Lipofix damlayı kullanan arkadaşlar memnun kaldınız mı? Ne kadar süre içersinde değerleri normale döndü? 2 gündür sıkıntıdan uyuyamaz oldum . Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok çok zor bir durum. Bütün hasta yavrularımıza şifa versin,sabır versin🙏