Sezenkumsal92 Nasil arkadaslar kullananlar memnun mu yada ebebegin 65 tl olan mama sandalyesi de olabilir pahali biso almiycam da bu ikisinden hangisini onerirsiniz
teachersrn Sezenkumsal92 ben ikea antiloptan çok memnunum çok hafif pratik şimdi yazlığa götürücez hatta 😊
Eldarwenn Sezenkumsal92 ya bende bu ara bakıyorm. 1500tlye bile varmış 😱 farkı ne gerçekten merak ediyorum. Sdc marka ve görünüş mü rahatlık da farkediyo mu acaba?
Thesra Sezenkumsal92 Ben ikea kullanıyorum çok memnunum ama e bebekteki uygun olanı da kullanabilirsiniz bence hepsi aynı sonuçta🥰
Hercai88 Sezenkumsal92 Avusturya da yaşıyorum burda hemen herkes ikeadan antilop olanı alıyor bende öyle yapıcam inşallah 💙💙 zaten minderleride oluyor ekstra onuda aldınmı tamamdır 🤗
Ebruguslu Bende almadim henuz biraz daha vaktim var. Farki oluyomu ki. Hepsinin oturus bicimi ayni degil mi zaten 😂
Sezenkumsal92 Ebruguslu teachersrn Eldarwenn Gizemmyigit Thesra Hercai88 [silindi] kizlar gittim ikea dan aldim cidden kullanisli biz cok sevdikkkk hepinize tesekur ederizz
Egem Ben Ikea aldım memnunum. Yaninda şişme minderi de aldım. Bebeğimi destekli oturtmama yardımcı oluyor.
Gizemmyigit teachersrn aynen antilop süper, çok hafif taşıması da kolay. İçine şişme minderinden de alın, memnun kalacaksınız
Sezenkumsal92 Eldarwenn aynen bnce ucuzuda is goruyor okadar pahali almaya gerek yok en fazla alicam sey 300 500 olurdu .. 1500 almam :))))
Sezenkumsal92 Thesra evet ikea nin urununun letgodan alicam 2 el. Olarak gayet temiz yeni gbi de onu alana kadar sifir urun ebebekten mi aldam dedim
Thesra Sezenkumsal92 Yani sıfır alın bence e bebekteki de çok güzel gerçekten kullanan arkadaşlarım var memnunlar oldukça
Arven10 Sezenkumsal92 valla ikisinden birini alın basit bir model olsun ben çok pişmanım İkea dan almadığıma bir sürü para verdik içinde oturmuyor dışarı çıktığımızda İkea tipi olanlarda saatlerce oturuyor 🤣🤣 hem sağlam hem uygun fiyatlı 👌