Kızlar bebeğim 4.aya girecek 2 gün sonra🌸.acaba kısa kolllu çıtçıtlı bodynin içine kolsuz çıtçıtlı atlet giydiriyor musunuz şu an?yoksa direkt body mi?çok terliyor,teri üzerinde soğuyup hasta olmasından korkuyorum 😞bi de akşamları hala uzun kollu ayaklı penye tulum giydiriyorum uyurken.siz nasıl giydiriyorsunuz?🌸💖