Merhaba anneler. Kızım 14. 5 aylık. Dün bexeronun 3. Dozunu oldu. Eve geldikten sonra ateşlendi. Calpol verdik hemen. İnliyordu ateşten. Düştü. Belli bi süre ayağının üzerine bile basmadı ama sonra basmaya başladı ateşide düşüp iyice kendine gelince. 11 gibi yine ateşlendi. Ilık duş aldırdık ettik. Islak bez bi şey koyamıyoruz kıyameti koparıyor ağlıyor. 4 gibi yine calpol verdik. Düştü yine ama sabah 8e doğru yine çıkmaya başladı. Yine ılık duş aldırdık. 39lara kadar çıkıyor ateşi. Bir yandan uykusuda çok var. Artık fitil almayı düşünüyoruz. Başka hastalığı olsa dün muayene oldu. Öksürük burun akıntısı falanda yok zaten. Ne yapacağımı şaşırdım. Hastaneye gitsek bir şey yapacaklarını sanmıyorum dün aşı olduğu için. Daha önceki dozlar hiç böyle yapmadı. 2. Dozu 5 aylıkken olmuştu. Son dozu olup böyle ateşlenen var mı yada bexero bu kadar ateş yapıyor mu kaç gün sürüyor