Tugchee123 dönemsel olabiliyor hiç biberon kullanmama rağmen atak doneminde benimde başıma geldi sabırlı olup ayakta emzirip, yatakta zıplayarak emzirdim gene emzirdim. Atak dönemi bitti çocuk sakinledi normal düzenine geri döndü. Şimdi 8., Hafta atagini yaşıyoruz gene ayni. Meme ile savaş halinde günü gününu tutmuyor. Emzirme pozisyonunda emzik veriyorum 30sn civarı emdiktikten sonra emziği çıkarıp mememi veriyorum bir problem çıkmadan kabul ediyor. Denemei tavsiye ederim 🤗