Bademmm Kızlar lcw 1.6 tog uyku tulumu var evimiz sıcak geceleri 23 24 derece civarı terler mi bilemiyorum. Tog degeri tablosuna bakıyorum etiketten 0.5 mi alsam bilemedim. Siz nasıl yapıyorsunuz
Ayalayay Bademmm benim evim de 22-23 derece . Aynı senin gibi tog değeri yüksek mi dedim bi gece atlet üstüne giydirdim gece vücudu soğuktu üstünü örttüm. Sonraki gün altına ince pijama takımı giydirdim sıcacık uyudu. Deneyerek bulun derim.
Bedisayaz Bademmm bizim evimizde 22-23 derece ve alttan body ve patikli giydirip üstüne 0.5 tog tulumla gayet rahat ediyor