merhaba kızlar
4 aylık oğlum var anne yanı beşik te reflü yatağında uyuyo… yatak artık bozuldu biraz poposunun geldiği yer falan içine doğru göçtü.. sizce yeni bir yatak mi almaliyim acaba vücud yapısı bozulur mu 6. aydan sonra yatırılmıyormus diye duydum 2 ay için almak da istemiyorum hayat çok pahalı masraf bitmiyor zaten 🥴