Ozgedgdu Merhabalar 😊 6 aylık bebişlerinizin kilosu ne kadar merak ediyorum 👐 biz su an 6bucuk aylık olduk ama 6 aylıkken doktora gittiğimizde 8550 kıloydu sizinkiler ne kadar 😊
Missi Ozgedgdu Merhaba. Maşallah. ne zaman doğdu benim oğlumda 9 kg dı bir bir hafta önce altı buçuk aylık 8 mart doğumlu ☺️
Missi Zeynep0247 Ozgedgdu Sizin bebeğiniz neler yapıyor ben bir dakika gözümü alamıyorum her yeri karıştırmak istiyor . kafasını çarpacak diye korkuyorum. sürekli dışarıda gezdiriyorum evde çok zor tutuyorum
Ozgedgdu Missi 9 martta doğduk bizde 😊 Bir gün varmış aramızda maşallah sizinkine de bizde 9kılo olmuşuzdur herhalde ya da yaklasmısızdır 😊
Ozgedgdu Missi benimki De öyle çok hareketliii yalnız bırakmaya gelmiyor koltuğun altına girmeye çalışıyor sürekli dönüyor yuvarlanıyor hep yanında olmak zorunda oluyorum malesefff
Rabia88 Zeynep0247 😞 rabbim dermanini versin iyi doktorlara denk getirsin 😞 merakımı maruz görün genetik mi ya da neden olduğu hakkında bişey söyledi mi doktorlar
Aselim Zeynep0247 çok geçmiş olsun rabbim onu vermeyip başka şekilde onu mukafatlandirmistir emin olun. Rabbim sizi ve onu nasıl müjdelemiştir bir bilseniz. Çok öpüyorum yavrumu. Ayrıca bunu bilip ona kiymadiginiz için rabbim sizide mukafatlandiracaktir inşallah. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.
ErtugrulAnnesii 8 kilo, 68 cm benim paşamda 🙏🏽 Hiç yerinde durmuyor herşeyden sıkılıyor çığlık atıyo sürekli😬 meyve yogurt yediriyorum sebzeyi de tattırma aşamasındayız ama sevmiyor hiç🤷🏻♀️ Su vermeye başladınız mı anneler? Benim ki suyuda kabul etmiyor🤢
Zeynep0247 Doğuştan elsiz ve ayak parmaksiz doğdu o yüzden pek sürünemiyor sürünse bile bise dağıtamıyor yani
Ozgedgdu Zeynep0247 kıyamam derdini veren rabbim dermanını da verir insallah illa ki bir çaresi vardır tedavi oluyor mu ya da olacak mı
Missi Zeynep0247 Öncelikle sizin önünüzde eğiliyorum ve elinizden öperim bu çocuğu doğurdugunuz için ve ondan vaz geçmediğiniz için.Allahım acil şifalar versin size bol bol sabır versin inşallah. öpüyorum bebeğinizin gözlerinden. şimdi size bir isim göndereceğim onun hayatını okuyun izleyin Nick Vujicic http://www.omactivities.com/2013/11/intihar-etmek-isterken-hayati-kesfetti.html Umarım size biraz olsun yardımcı olur güzel kalpli kadın 😘
SukranUras Zeynep0247 siz ne güzel bi annesiniz. O yavruyu dünyaya getirmek büyük cesaret büyük sevgi. Rabbim ikinizi de mükafatlandırmış inanıyorum. Önünüzde eğiliyorum. Dilerim allah sizi hayatı kolaylaştıracak insanlarla karşılaştırsın şifasını versin kuzumun. Benim yerime o güzel ayaklarından öpün nolur 💖
Zeynep0247 Ozgedgdu cnm net bise demiyolar antepde oturuyorum ama burda yapılacak bise yok ya ankara yada antalya dediler belki olursa bu iki şehirde olabilrms ama en faz bir iki parmak takılır dediler
Missi Rabia88 sadece mama ve ek gda genelde hazır kavanoz mamalardan veriyordum günde bir tane dört aylıktan beri Şuan iki kere veriyorum onun dışında hep similac veriyorum. Hiç anne sütü emmedi