Kızlar bebegım 11 gunluk sarımıgımız cıktıgında kilo düşüsümüzde hızlı oldugu ıcın dr mama takvıdesı verdı o sırada hem sagdım hem mama hem meme bıde emzık vermıstım surejlı kan tahlılı yapılıyordu her neyse dogru emzırme pozisyonunuda bulamadım hala galıba zorlanıyorum çok şükür sarılıgımız geçti dr artık sureklı uyandırmana gerek yok uyursa 3-4 saat uyusun dedi şimdi gece 4te sütümü sagdım verdim yedi az önce mırıldandı emzırmeye calıstım emmiyor uyudu sizce aç mıdır şuan yoksa tok oldugu ıcın mı emmiyor ilk cocugum ve hic anlamıyorum lütfen tecrubelerınızı yazar mısınız 11 gundur toplasanız 10 saat uyudum aç mı tok mu dıye dusunmekten uyandırmaya calısmaktan bitap durumdayım artık acıkırsa kendi uyanır mı bebek öyle diyordu dr. Lütfen yardımcı olur musunuz artıımkafayı yiyecegim 😔😔😔