Ada1235 Kızım sürekli dız dız halinde özellikle gece emzik düşüyor ağlıyor pış pış kapanıyor ağlıyor böyle değildik şu 2 haftadır böyle ne yapmam lazım
cocomelon33 Ada1235 gel sarılalım 7 ay 4 gün hep mız mız ,memnuniyetsizlik,bir de sinirleniyor kızıyor bize ,geceleri çok sık uyanmaya başladı.Ataktan mı dişten mi bilmiyorum
Mucizem21 Ada1235 bence pış pış sesini bıraktırın artık benim oğlumda öyleydi 4 aydan sonra bıraktık odayı loş ışık yapıp sessiz ortamda uyutuyorum daha rahat oluyo çünkü bi yazıda okumuştum müzik sesiyle uyuyan bebekler derin dalmıyor uyumuyo gibi bişe haliyle kapanıncada uyanıyo hemen odayı karanlık loş yapın eğer örtebiliyosanız beşiğinin üzerine çarşaf örtün sabah erken uyanmasınıda engeller🙏🏻