Annesininmucizesi_ Merhabalar 🌸 bu aylarda olup desteksiz uykuya geçirebilen yada minimum destekle uykuya geçiren anneler nasıl bir yol izlediniz not: artık kafayı yemek üzereyim
papatya011 Annesininmucizesi_ benimde ya hamakta sallanacak ya emerek uyuyacak desteksiz uyuması için uykudan ölüyor olması lazım o da ben ise gidiyorum bakıcı 2 defa uyutuyor uyuttugu saati o ayarladığı için akşam uykusunun gelmesini beklersek de olmuyor uyumuyor bende napayım sallaya sallaya uyutuyorum çünkü 6 buçuk 7 gibi uyanmak zorunda bakıcıya bıraktığım için hani desem geç uyudu ama sabah geç kalkacak öyle bir şansımız yok o yüzden 9 da sallamaya basliyorum ben
Annesininmucizesi_ 😭😭😭 bu aylarda yatağa bırak olayı da olmuyor hemen ayar kalkıyor . Uyku hijyeni denen şey cocığum için lazım ama başaramıyoruz 😭😭😭
Annesininmucizesi_ Sallamaya alıştığı için ayak,sırt,bel hissetmiyorum artık 😭bundan nasıl bir yöntemle vazgeçirebilirim
gocebebirbayan Annesininmucizesi_ bence uykuya geçmiyorsa uykusu gelene kadar uyumasın. Uykusu gelince olduğu yerde bile uyuyakalıyorlar. Hatta uykum geldi diye ağlıyorlar. Benim kızım 9 aylık. Uykusu gelince ağlıyor. 9 aydır ayakta ve beşikte sallayarak uyutuyoruz ama uykusu gelince katıyorum beşiğine sallamadan da hemen uyuyuveriyor
Annesininmucizesi_ gocebebirbayan şu aya kadar bir kere bile uykusuzluktan kıvransa dahi uyuya kalmadı 😓😓