mervewy1 bzim doktorumuz 6. Aya kadar gece beslenmesi olmalı dedi. benim bebeğimde uyanmıyor geceleri. Ama 3 aylık şuan 6 saati geçmesin diyor. Bende mecbur 6. Saatine alarm kuruyorum. Her doktor farklı bir şey söylüyor aslında. Kimisi gerek yok diyor kimisi gerek var diyor.