Meraba kızlar bu bebeğim cook cadı. 2 aylik olacak meme reddi yaptığı yetmiyor bide biberonu emzik olarak kullanayım diyor. Meme reddi yapınca tomme tippe marka biberon aldik bu seferde bununla içmiyor emzik olarak kullanıyor 4 5 saat ac olsa bile normal emziği tutmuyor. Diğer normal biberonla verdim dakikasına bitirdi mamayı. Napacam ben bilmiyorum bu biberonla da yeterince hava yutuyor tomme o konuda iyi gazi acısından bilmiyorum ne yapayım ben değişik şeyler çıkarıyor ah ben nerelere gideyim