Aybalam00 Kızlar bebegım 6. Aylık, ona artık meyvelı muhallebi vermek istiyorum. Tarıflerde İrmik veya pirinç unu kullanılmış ancak, bazı yerlerde Pirincte seker cok oldugu ıcın irmik kullanılması önerılmıiş. Sizler ne yaptınız? Hangısı daha faydalı?
Ozge_AyazEfee Aybalam00 bebek irmiği tercih edebilirsiniz. Sindirimi daha kolay oluyor. Ama haftada 2 kereden fazla irmik tüketmek kansızlık da yapıyormuş. O yüzden arada tam pirinç unu ile de dönüşümlü bir şekilde kullanabilirsiniz 🌸
Cgldnz Aybalam00 bizim doktorumuz da sekiz tahilli yn ile muhallebi yapılacak yazmis listeye. Nasil bisey o. Hero babyde falan var Ama dogruca hazir mama sanki o
Mercem Aybalam00 ben irmik kullanıyorum daha besleyici ve tok tutma özelliğine sahip ama alerjisi olan ve kabızlık çeken bebeklere önerilmiyor pirinç unu öneriliyo
AhmetEmir Aybalam00 ben irmik kullanıyorum onu muhallebi kıvamına getirip sonra birde meyvelerle rondoya vuruyorum seve seve yiyor