14 aylığız. 3 4 gecedir akşamları uyumakta direniyor uyumuyor sabah 10 10 bucuk arası uyanıyor ve 1 bucuk gbi en geç uyku yapıyor 1 1 bucuk saat sürüyor 2.uykusunu 4 gbi sinyal veriyor sallayım diyorum yok uyumuyor 6 7de deliriyor evin içinde deli gbi ağlayıp mızıkdanıp geziyor uyutunca bu sefer gece uykusu cok geç saate kalıyor bugün 5 bucuktu uyudu 6 bucukta uyandırdım akşam saat 10 gbide uyuttuk cok mızıkdandı uykusu gelmişti öyle düşündük 11 gbi uyandı ve bu saat oldu hala yatmadı kafayı yicem artık kaç gecedir bu haldeyiz dün 2 de uyudu gece ondan önce 1de aglıyor sadece sallıyorum ve ayagımda kalkmaya calısıyor bi yandan gözü de kapalı sabrım kalmadı artık bu saat oldu ayaktayız sizce tek uyku isteğimi tek uyku olsada akşam deliriyor uyut diye yoksa atakmı nolur bilen biri yazsın kafayı yemek üzereyim ?