Merhaba. Kizim 3.5 aylik ve 37 haftalik dogan bir bebek. 1 hafta yogun bakim hikayemiz oldu, crp ve sarilik sebebiyle. 1 aylikken zeynep kamilde goz muayenemiz yapildi normal dendi. Saglik ocagindaki doktor 4 5 gun once bakti, kizim yeni uyanmisti doktorun tuttugu isiga bakmadı, doktor da bakmasi lazimdi mahiyetinze birseylee söyleyip onumuzdeki ay yine getirin dedi. Icimi bi huzursuzluk kapladı goz doktorundan randevu aldik. Onda da isiga bakmadı, aletle gozune bakildiginda hioermetrop astigmat cikti. Doktor da bi çocuk doktoruna gidin dedi ama bayram onu doktor yok, esimin ailesinin yaninsa sehir dışındayız. Kendi doktorumuz 15 gub once rutin muaynesini yapmıştı ama goze bakti mi hatırlamıyorum.
Gozle takibi var, parmagimi takip ediyor ama hee defasinda degil. Mimiklerle oyun oynuyoruz dil cikariyoruz o da cikariyor gülüyor. Dun parmagimi nerdeyse gozune sokacak kadar yaklastirdim gozunu bile kirpmadi bakmadi. Bazen isine gelmiyor bakmiyor sanıyorum çünkü goruyor yani gormese beni gorunce gülmez oyun yapınca gülmez.. az mi görüyor acaba aklim cikacak... bir de oyuncakları ile oynuyor bakiyor ama cekmiyor tutmuyor daha... sizinkiler ne durumda oyuncakları ilr neler yapıyor, oyuncağını tutmuyorsa cekmiyorsa sorun var diyenlerden geçilmiyor etraf.. esinin ailesi bisey bilmiyor söyleyemem annesi baya konuşur korkutur beni...
Sizin goz muaneniz isiga tepkisi ne durumda? Oyuncaklarini tutup çekiyor mu? Cok korkuyorun bayram bitse de doktorlar geri gelse artik....