ElaZeyAras 3 gün oluyor .akşam oldu mu dinmek bilmiyor ateş . Dün gece 2 .30 kadarda hastanedeydim . Bugünde gece 2 den beri ateşi var . Haliyle artık korkuyorum ilaçlar fayda etmiyor mu . Yıldım yemin ederim.
NidaLina131020 ElaZeyAras Sarımsaklı yoğurt yedirebilirseniz iyi olur. Birde eklem yerlerine sirkeli su yapip bezlerle koyabilirsiniz. Dusurecegini dusunuyorum Inşallah faydasi olur. Rabbim şafi isminin hurmetine şifa versin Inşallah benim kizimda hasta cocuklar hic hastalanmasa keske 😔
BuzluKahve ElaZeyAras cok gecmis olsun. Antibiyotik kullaniyor musunuz? Genelde 24 saat sonra etki etmeye baslar. Hastalık zor😐
-erCansu- ElaZeyAras enfeksiyon durumlarında genelde ateş 3 gün çıkıyor inşallah bugün biter 🙏 canım ılaclar fayda etmiyorsa ılık duş aldır bnm oğluma çok iyi geliyor
ElaZeyAras Aysnndoruk çok yoruldum . Annem ameliyat oldu . Küçük bebebgim var birde kızım hastalandı .😔
ElaZeyAras -erCansu- aldirdiktan sonra yine çıkıyor .evet şuan eklem yerlerine bez koydum düşmesini bekliyorum. 😔
ElaZeyAras Allahım çocuklar hasta olmasın .. bebisler sağlıkli sıhhatli olsun . Üste kalsın diye yazıyom