Kızlar oglum 1 yasında artık, bu zamaa kadar emdi hala emiyordu ama baya azallttık emmeyi ve haliyle sütüm bitmeye yakın diyebiliriz eskisi kadsr emdirmiyorum başka şeylerde yedigi için bugun artık 1 yaş sonrası sütü vermeye basladım, onu biberonla süt içerken görünce Bi tuhaf oldum duygulandım ne cabuk büyüdü de maşallah şimdi emmeyi bıraktı hiç istemiyordum sürekli emse keşke beni okadsr güzel Bi duyguki resmen oglumla aramdaki o sevgiyi emzirme daha Baska Bi boyuta tasıyor bugunleri cok arayacağım cok özleyecegim. Siz siz olun emziren anneler emzirmekten hiç bıkmayın o okadarr güzel Bi duyguki cok duygusalım normal mi bilmem ah oglum gözümde hiç büyümeyeceksin minigim…