Ardahsyn Bebegimin ateşi var üstünü nasıl örtmeliyim şuan biraz düştü uykuya geçti evim orta derece sıcak
NefesMaviDeniz Ardahsyn Ateşi düştüyse ince bir tulum giydirin üstünü örtmeyin..bizim kızımız sa hafif ateşlendi bende onun başında bekliyorum. Calpol verdim hafif ılık duşa soktum ince bir tulym giydirip yatırdım. Korkmayın bişi olmaz Allahın izniyle
nlyoya Ardahsyn ya bu kadar acil bir durumu bir hastaneyi arayıp sorsanız bilgi alsanız burdaki bilgiler yanıltabilir
Ardahsyn Cananaybey ilk anneliğim ilk defa ateşleniyor doktora gittik ilaç verdi çok yetersiz hissediyorum kendimi
Cananaybey Ardahsyn canım uzun kollu ince tulum giydir üstüne çok ince birşey ört bence yorgan kalın gelir evin orta ısıdaymış zaten üşütmez
Cananaybey Ardahsyn bende öyleydim canım korkma benimde ilk anneliğim evinin ısısı iyiyse sıkıntı olmaz üşütmez üşüdüğünü burnundan kontrol et bak soğuksa üşüyordur bi kat daha örtersin
Ardahsyn Cananaybey bugün çok kötü oldum sürekli bişey olcak korkusu yedi bni Allah razı olsun ilk defa başıma geldi